مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 دی 1400 ساعت 06:152022-01-07سياسي

شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد


همرزم شهید سردار سلیمانی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد، گفت: اقدامات این مرد الهی در جهان اسلام در سالهای آینده مشخص خواهد شد.

- ، سردار سید احمد علی مقدسی در یادواره شهدای کربلای 4 و 5 که در شب شام غریبان فاطمه زهرا سلام الله علیها در محل هیئت رزمندگان اسلام شهرستان افزود: این شهید سعید توانست با شجاعت و مدیریت مثال زدنی امنیت را به شرق کشور برگرداند و اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را سر جایشان بنشاند.

وی تصریح کرد: با همت سردار سلیمانی بسیاری از اشرار سلاح های خود را تحویل دادند و باز هم با ابتکار سردار دل ها برای آنها اشتغال آفرینی نیز شد.

وی با بیان اقدامات این شهید در افغانستان گفت: کمک سردار سلیمانی و مشاوره نظامی به احمد شاه مسعود بسیاری از تروریست ها نابود و یا تسلیم شدند و او همه ممالک اسلامی را وطن خویش می دانست.

مقدسی خاطرنشان کرد: پیروزی حزب الله لبنان بر ارتش صهیونیستی و مسلح کردن جوانان لبنانی توانست ورق را به نفع حزب الله برگرداند و این آغاز شکست ناپذیری حزب الله بود.

همرزم سردار دل ها به جنگ 33 روزه اشاره و تصریح کرد: این جنگ با پیروزی حزب الله برای دومین بار و با اقتدار بیشتر به پایان رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد

شهید سردار سلیمانی در جبهه مقاومت تحول ایجاد کرد