مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 20:002022-01-06سياسي

تویب بودجه 19 هزار میلیارد تومانی برای طرح افزایش تولید مثل


نگاه دولت این است که اقدامات و فعالیت های فرهنگی محله محور باشد، با توجه به لزوم حمایت از مجموعه ها و تشکل های فرهنگی، این مهم باید به صورت جدی دنبال شود، - وی افزود: نگاه دولت این است که اقدامات و فعالیت های فرهنگی محله محور باشد، با توجه به لزوم حمایت از مجموعه ها و تشکل های فرهنگی، این مهم باید به صورت جدی دنبال شود، لذا مصوبه مجلس هم در این راستا خواهد بود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مصوبه ای که مجلس به عنوان طرح تعالی جمعیت و خانواده مورد تصویب قرار داده 19 هزار میلیارد تومان در این حوزه مصوب شده که امیدواریم این مهم هم اجرایی شود.

محمدحسن آصفری روز پنجشنبه 16 دی در حاشیه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد از تالار مرکزی اراک اظهار کرد: با توجه به لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرده، مجلس اعتبارات خوبی در بخش های مختلف در نظر گرفته که جهت اجرای برنامه های فرهنگی در سطح کلان کشور استفاده شود و توجه به پیشنهادات خوب وزیر ارشاد نیز لحاظ شده است.

وی افزود: نگاه دولت این است که اقدامات و فعالیت های فرهنگی محله محور باشد، با توجه به لزوم حمایت از مجموعه ها و تشکل های فرهنگی، این مهم باید به صورت جدی دنبال شود، لذا مصوبه مجلس هم در این راستا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تویب بودجه 19 هزار میلیارد تومانی برای طرح افزایش تولید مثل

تویب بودجه 19 هزار میلیارد تومانی برای طرح افزایش تولید مثل