مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 16:402022-01-06سياسي

ایجاد حسینیه 38 هزار متری در میدان شهدای مشهد


با تدفین سه شهید گمنام در میدان شهدای مشهد، این میدان به هویت شهدایی خود بازگشته و حسینیه ای 38 هزار متری در آن ایجاد می شود.

- به گزارش، سید عبدالله ارجایی عصر پنج شنبه در حاشیه مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در عرصه میدان شهدا در جمع خبرنگاران با بیان این که میدان شهدای مشهد، یادآور هویت تاریخی و رشادت های مردم با بصیرت مشهد در دوران انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مردم مشهد در دوران انقلاب اسلامی و در راه پیروزی انقلاب، شهدایی را در این میدان تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی با بیان این که امروز شاهد بازگشت میدان شهدا به شهدا هستیم، ادامه داد: در روزهای آینده میدان شهدا آماده بهره برداری از بزرگ ترین حسینیه مسقف با مساحت 38 هزار متر مربع خواهد بود.

حسین باغگلی، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد نیز زمینه سازی برای هویت پیدا کردن میدان شهدا را هدف تدفین سه شهید گمنام در این میدان دانست و گفت: فضای تدفین این شهدا، فضای زیرین میدان شهدا است که در آینده به فضای فرهنگی مطلوبی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: میدان شهدا به معنای واقعی کلمه میدان شهدایی است که در آن حضور دارند و از این پس برنامه های فرهنگی مشهد و میدان شهدا بر مدار این موقعیت تنظیم، برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد حسینیه 38 هزار متری در میدان شهدای مشهد

ایجاد حسینیه 38 هزار متری در میدان شهدای مشهد