مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 14:152022-01-06اقتصادي

تامین 50 درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد


برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان، قرار شد بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد 50 درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و 50 درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود.

- ایسنا/مرکزی وزیر ارشاد گفت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان، قرار شد بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد 50 درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و 50 درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود.

محمدمهدی اسماعیلی روز پنجشنبه 16 دی در بازدید از کتابخانه عباس اقبال اشتیانی اظهار کرد: آشتیان نام پر آوازه ای دارد و با مفاخر ماندگار این منطقه و این شهرستان آشنا هستیم.

یک فصل مشابهی از خدمات و آثار علمی و فرهنگی این شهرستان در همه جای کشور گسترده است و همه نسبت به آن حس خوبی دارند و یک نوع تعلق خاطر احساس می کنند.

وی افزود: مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی و کتابخانه عمومی اقبال آشتیانی نیازمند تکمیل هستند و قرار شد برای مجتمع فرهنگی بلافاصله تفاهمی انجام و از وزارت ارشاد 50 درصد اعتبار مورد نیاز پرداخت شود و 50 درصد مابقی را استاندار از منابع استانی تامین کند تا این پروژه به زودی راه اندازی شود و این شهرستان با این عظمت و کسوت دارای یک مجتمع فرهنگی خوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 50 درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد

تامین 50 درصد اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان توسط وزارت ارشاد