مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 13:552022-01-06سياسي

سند تحول در 37 موضوع مشخص شده است


سند تحول در 37 موضوع مشخص شده و دستگاه های اجرایی باید پس از ابلاغ آن را اجرا کنند.

- ، سید محمد حسینی صبح امروز (پنجشنبه) طی مراسمی در یادمان شهدای هویزه که به مناسبت گرامیداشت شهدای دانشجو برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هویزه و سایر شهدای دوران دفاع مقدس گفت: ما در این روز آمده ایم تا از رشادت ها و ایثارگریهای این شهدای گرانقدر تجلیل کنیم.

آمده ایم که بگوییم راه شهدای هویزه و شهدای دوران دفاع مقدس همواره ادامه داشته و مردم ولایت مدار و شهیدپرور ایران اسلامی همواره نقش برجسته ای در میدان های سخت داشته اند.

وی با بیان اینکه شهدا در دورانی که ایران اسلامی به دفاع از مرزها نیاز داشت با یک اشاره امام خمینی (ره) در میدان حضور یافتند و جان خود را تقدیم نظام، انقلاب و اسلام کردند تا تمامیت ارضی کشور حفظ شود، تأکید کرد: این شهیدان والامقام همگی رهروان فاطمه زهرا(س) و ائمه اطهار(ع) بودند و تداوم راه آن ها همان تداوم راه اهل بیت (ع) است.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه از دانشجویان، خانواده های شهدا و مسئولان برگزاری مراسم شهدای هویزه قدردانی کرد و با اشاره به یادداشت های رهبر معظم انقلاب در زمینه دفاع مقدس و شهدا اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب تاکنون بر 60 کتاب دفاع مقدس تقریظ و یادداشت نوشتند و در این یادداشت ها تأکید کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول در 37 موضوع مشخص شده است

سند تحول در 37 موضوع مشخص شده است