مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 13:402022-01-06بين الملل

سفیر صنعاء در سوریه: میراث شهید سلیمانی، مقابله با استکبار، اسراییل و تکفیر است


سفیر یمن در سوریه گفت که میراث بزرگ مقابله با استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و گروههای تروریستی و تکفیری، برآیند تحرکات شهید سلیمانی در همه جبهه ها برای اعتلای کلمه حق و یاری رساندن به مستضعفان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله علی صبری سفیر و گروههای تروریستی و تکفیری، برآیند تحرکات شهید سلیمانی در همه جبهه ها برای اعتلای کلمه حق و یاری رساندن به مستضعفان است.

و اینکه امت [اسلام]، موضع یکپارچه ای در برابر همه دشمنان خود اتخاذ کنند .

  این سفیر یمنی با بیان اینکه، شهید سلیمانی فراتر از قومیت و فرقه گرایی بود، ادامه داد: [شهید سلیمانی] فقط مجاهد میدان نبود، بلکه در خطوط مقدم حضور داشت و عملیاتها را مدیریت می کرد .

صبری ضمن تمجید از نقش شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در حمایت از مسئله فلسطین، گفت: این دو نفر مهندسی پیروزی بزرگ در برابر گروههای تروریستی و تکفیری را بر عهده داشتند و در جهاد و شهادتشان، الگوی حسنه ای برای هر فرد مقاومی هستند که تصمیم دارد در مسیر جانفشانی در راه خداوند، حرکت کند .

وی با تأکید بر اینکه شهید سلیمانی، روش مقابله مستقیم با دشمن را در پیش گرفت، خاطر نشان کرد، فلسطین از ذهن شهید، خارج نشد و همه گروههای مقاومت فلسطین تاکید کردند که شهید سلیمانی در آخرین نبرد شمشیر قدس حاضرِ غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر صنعاء در سوریه: میراث شهید سلیمانی، مقابله با استکبار، اسراییل و تکفیر است

سفیر صنعاء در سوریه: میراث شهید سلیمانی، مقابله با استکبار، اسراییل و تکفیر است