مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 12:452022-01-06فرهنگي

اتمام پروژه های نیمه تمام فرهنگی کشور اولویت دولت سیزدهم است


برنامه دولت در افتتاح طرح ها، پروژه هایی است که به انتها نزدیک شده و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروژه های فرهنگی در اولویت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد مخلص الائمه ظهر پنجشنبه در برنامه بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تالار مرکزی اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به روند فرسایشی ساخت تالار مرکزی اراک، اظهار کرد: ساخت این تالار از 15 تا 16 سال گذشته آغاز شده و امید است با تزریق اعتبار مالی مناسب تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: تالار مرکزی اراک از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است، پیمانکار و ناظر خوبی دارد و نظارت عالیه نیز توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی انجام می شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امید است با افتتاح تالار مرکزی اراک، دغدغه جامعه فرهنگی و هنری استان مرکزی و شهر اراک برطرف شود.

مخلص الائمه بیان کرد: برنامه دولت در افتتاح طرح ها، پروژه هایی است که به انتها نزدیک شده و در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پروژه های فرهنگی در اولویت است.

استاندار مرکزی ادامه داد: عملیات ساخت و ساز تالار مرکزی انجام شده و تکمیل تجهیزات این طرح برای افتتاح نیازمند 120 تا 130 میلیارد تومان اعتبار است و ممکن است بخش کوچکی از کار برای سال آتی باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام پروژه های نیمه تمام فرهنگی کشور اولویت دولت سیزدهم است

اتمام پروژه های نیمه تمام فرهنگی کشور اولویت دولت سیزدهم است