مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 12:302022-01-06سياسي

ایجاد بیش از 200 استارت آپ داخلی توسط کارآفرینان ایرانی خارج از کشور


تا کنون بیش از 200 استارت آپ توسط کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در ایران راه اندازی شده که برای 2400 نفر از دانش آموختگان داخلی فرصت شغلی ایجاد کرده است.

- تا کنون بیش از 200 استارت آپ توسط کارآفرینان ایرانی خارج از کشور در ایران راه اندازی شده که برای 2400 نفر از دانش آموختگان داخلی فرصت شغلی ایجاد کرده است.

ظرفیت کارآفرینان ایرانی خارج از کشور جذب شد و بیش از 200 استارتاپ شکل گرفت به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور که پلتفرمی برای استفاده از ظرفیت علمی و حرفه ای متخصصان ایرانی خارج از کشور در مراکز علمی، فناوری و صنعتی کشور است، نقشی مؤثر در شکل گیری این استارت آپ ها دارد.

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ایجاد این سامانه به دنبال راهکاری است تا در قالب حمایت از انجام پروژه های تحقیقاتی و فناورانه همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه اندازی کسب و کارهای فناورانه، اشتغال در شرکت های فناور و برگزاری سخنرانی و کارگاه های تخصصی به ارتباط مؤثر متخصص و مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور یاری کند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، بر همین اساس و ذیل این سامانه، تاکنون بیش از 2400 نفر از کارآفرینان ایرانی خارج از کشور با مراکز علمی و صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 200 استارت آپ داخلی توسط کارآفرینان ایرانی خارج از کشور

ایجاد بیش از 200 استارت آپ داخلی توسط کارآفرینان ایرانی خارج از کشور