مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 12:052022-01-06سياسي

2سال باید به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود


حداقل باید دو سال به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود و با توجه به اینکه دولت به تنهایی امکان موفقیت را در امور ندارد باید مردم کنار دولت باشند.

- ، سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز پنجشنبه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه کربلای هویزه اظهار کرد: وجود خانواده شهدای هویزه مایه مباهات خوزستانی هاست که افتخار میزبانی از آنها را داریم؛ چادر و عبای مادر و دستان پدران شهیدان را می بوسیم.

وی با اشاره به اینکه سقیفه پیام آور همه ظلم ها و جسارت ها بود، افزود: سقیفه بنی ساعده سنگ بنای فاجعه کربلا و سر به نیزه کردن امام حسین (ع) است؛ امام حسین (ع) علیه این بدعت ها برخواست و روشنگری کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: مکتب صدیقه اطهر که مکتب سردار سلیمانی را برگرفته از آن می دانند، بهترین الگو برای رهروی از راه ولایت فقیه است.

موسوی فرد با اشاره به اینکه اگر سوار کشتی ولایت شدیم مسیر شهدای واقعی را طی می کنیم، یادآور شد: اقامه نماز یکی از واجبات ورود به این کشتی است که به سمت نور حرکت می کند و اگر بر خلاف آن عمل کنیم یعنی در مسیر ظلمات حرکت می کنیم.

وی عنوان کرد: شب عاشورا مردم تا نزدیک کشتی ولایت رفتند ولی با جابه جایی مسیر در راه غلط حرکت کردند و بعد از پیاده شدن دیگر امکان برگشت به کشتی نور و ولایت را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2سال باید به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود

2سال باید به دولت وقت داد تا وضعیت بهتر شود