مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 11:452022-01-06سياسي

دولت رییسی توجه ویژه ای به خوزستان دارد / فروش نفت افزایشی است


اهواز معاون پارلمانی رییس جمهور بر توجه ویژه دولت به خوزستان تاکید کرد و گفت: برای تأمین رفاه مردم خوزستان از هر ظرفیتی استفاده می شود و رییس جمهور به هر لحظه وضعیت استان را رصد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد حسینی ظهر امروز پنجشنبه در آیین گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد حماسه کربلای هویزه اظهار کرد: همه مدیون این شهدا به ویژه شهدای هویزه هستیم که در غربت و مظلومیت در محاصره دشمن جان خود را تقدیم کردند و پیکر آنها مدت ها در این منطقه ماند و در عملیات بیت المقدس که این اراضی آزاد شد، پیکر آنها شناسایی شدند؛ یادمان هویزه جزو معدود یادمان هایی است شهدا در آن به خاک سپرده شده اند.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) ایشان را برای ائمه اطهار و همه مردم الگوی بزرگی دانست و افزود: قطعاً این اسماً، القاب و اوصاف حضرت فاطمه (س) روی حساب و کتاب بیان شده و ایشان اولین مدافع امامت و ولایت و همچنین اولین شهید این راه است.

معاون پارلمانی رییس جمهور تصریح کرد: یک اشاره از امام راحل کافی بود تا از سوی رزمندگان شاهد به سر دویدن باشیم؛ رزمندگان با انتخاب راه صحیح ولایت جان خود را تقدیم و برخی هم شهید شدند تا تمامیت ارضی کشور حفظ شود و بیگانه نتواند کشور را به تصرف خود درآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت رییسی توجه ویژه ای به خوزستان دارد / فروش نفت افزایشی است

دولت رییسی توجه ویژه ای به خوزستان دارد / فروش نفت افزایشی است