مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 10:452022-01-06بين الملل

تشدید تدابیر امنیتی در واشنگتن در آستانه سالروز شورش کنگره آمریکا


به گفته وزیر امنیت داخلی آمریکا، ماموران اجرای قانون در کنار مقامات فدرال در واشنگتن تدابیر امنیتی در آستانه اولین سالروز حمله به کنگره آمریکا را افزایش داده اند.

- به گفته وزیر امنیت داخلی آمریکا، ماموران اجرای قانون در کنار مقامات فدرال در واشنگتن تدابیر امنیتی در آستانه اولین سالروز حمله به کنگره آمریکا را افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آلخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت که این وزارتخانه سطح هشدار را بالا برده است، زیرا ما در سطح بالایی از تهدید قرار داریم.

مایورکاس گفت که تهدید افراطگرایی خشونت آمیز داخلی بزرگ است ، با این حال گفت وزارت امنیت داخلی اطلاعات دقیقی از تهدیدات امنیتی جدی در آستانه اولین سالروز حمله به کنگره آمریکا به دست هواداران دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا ندارد.

یک منبع مطلع امنیتی به شبکه سی.

ان.

ان گفت که وزارت امنیت داخلی آمریکا در حال افزایش حضور عوامل امنیتی در نقاط لازم است و شناسایی 24 ساعته و ارتقای هماهنگی با دیگر مراکز آژانس در سراسر این کشور برای تبادل اطلاعات دارد.

وزارت امنیت داخلی آمریکا هماهنگی با اف بی آی، اداره پلیس متروپولیتن، پلیس پارک آمریکا و کنگره را برای تسهیل امنیت، نه فقط در حوزه های داخلی بلکه در دیگر ایالت ها را اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید تدابیر امنیتی در واشنگتن در آستانه سالروز شورش کنگره آمریکا

تشدید تدابیر امنیتی در واشنگتن در آستانه سالروز شورش کنگره آمریکا