مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:352022-01-06فرهنگي

سفر وزیر ارشاد به اراک


دکتر محمد مهدی اسماعیلی در سفری یک روزه پنجشنبه (16دی ماه) وارد استان مرکزی و به مقام شامخ شهدا این استان ادای احترام کرد.

- دکتر محمد مهدی اسماعیلی در سفری یک روزه پنجشنبه (16دی ماه) وارد استان مرکزی و به مقام شامخ شهدا این استان ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرزاد مخلص الائمه استاندار اراک در بدو ورود دکتر محمدمهدی اسماعیلی به استان اراک در پاویون استانداری از وی استقبال کرد.

وزیر فرهنگ دولت مردمی در راستای تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین حضور در برنامه های فرهنگی، این هفته نیز به استان اراک سفر کرده است.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در آیین تشییع پیکر شهید گمنام، بازدید از تالار مرکزی و مجتمع ستارگان اراک از مهمترین برنامه های وزیر فرهنگ ارشاد و اسلامی در سفر به استان مرکزی است.

دکتر اسماعیلی عصر پنجشنبه نیز از محل آستان مقدس امامزادگان 72 تن ساروق بازدید و سپس وارد شهرستان فراهان شده و پس از حضور در گلزار شهدای این شهر از موزه فراهان نیز بازدید می کند.

حضور در گلزار شهدا، بازدید از مجتمع فرهنگی علامه آشتیانی، بازدید از کتابخانه و کافه کتاب عباس اقبال آشتیانی و شرکت در آیین اختتامیه سوگواره یاس نبوی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیر ارشاد به اراک

سفر وزیر ارشاد به اراک