مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 08:202022-01-06سياسي

علیزاده؛ نتیجه امهال تسهیلات کشاورزی چه شد؟


نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی در خصوص آخرین وضعیت قانون امهال تسهیلات کشاورزی گفت: این موضوع در هیچکدام از استان های کشور هنوز اتفاق نیفتاده است.

- بهزاد علیزاده با اشاره به اینکه امهال تسهیلات به طور کلی شامل دو موضوع می شود، اظهار کرد: اولین موضوع ، به استناد مصوبه 1400/4/19 هیئت دولت است که مطابق آن کلیه کسانی که تسهیلاتی با ماهیت کشاورزی و دامداری در سال 99 اخذ کرده اند بنا به شرایط خشکسالی و مضراتی که دیده اند به مدت سه سال باید وام هایشان تمدید شود.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی افزود: این موضوع که برای سراسر کشور یکسان است با وجود پیگیری های فراوان از طریق همه دستگاه های مسئول، متاسفانه بانک های عامل با بهانه اینکه این موضوع از طریق بانک مرکزی ابلاغ نشده است و هم چنین بانک مرکزی با بهانه عدم تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه بودجه، از اجرای آن خودداری کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر شد سازمان برنامه و بودجه با تامین منابع مورد نیاز موضوع را برای تصویب مجدد به هییت دولت ارسال و آنرا تصویب نماید که متاسفانه علی الرغم پیگیری های فراوان از طریق مکاتبات با رییس جمهور، رییس کل بانک مرکزی، رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد، این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده؛ نتیجه امهال تسهیلات کشاورزی چه شد؟

علیزاده؛ نتیجه امهال تسهیلات کشاورزی چه شد؟