مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:402022-01-06بين الملل

بایدن مسوولیت ویژه شورش کنگره را متوجه ترامپ دانست


کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن امروز (پنج شنبه) در اولین سالروز حمله به کنگره آمریکا در شش ژانویه به آمریکایی ها خواهد گفت که دونالد ترامپ در این شورش مرگبار مسوولیت ویژه ای دارد.

- بایدن "مسوولیت ویژه" شورش کنگره را متوجه ترامپ دانست کاخ سفید اعلام کرد، جو بایدن امروز (پنج شنبه) در اولین سالروز حمله به کنگره آمریکا در شش ژانویه به آمریکایی ها خواهد گفت که دونالد ترامپ در این شورش مرگبار "مسوولیت ویژه ای" دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا و معاونش کامالا هریس صبح امروز به وقت آمریکا در کنگره سخنرانی می کنند.

امروز مورخ شش ژانویه، یک سال از حمله طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره که تلاشی ناکام برای متوقف کردن شمارش آرای الکترال و مختل کردن تایید پیروزی انتخاباتی جو بایدن بود، می گذرد.

با اینکه دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا بعد از خروج از کاخ سفید هم همچنان نتیجه انتخابات 2020 را زیر سوال برده و روی تقلب انتخاباتی تاکید می کند، بایدن و دستیاران ارشدش اصلا تمایلی به انتقاد مستقیم از او نشان ندادند.

دموکرات ها، فعالان حقوق بشر و مورخان معتقدند که ادعاهای ترامپ نگرانی هایی را درباره آینده این دموکراسی حدودا 250 ساله ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن مسوولیت ویژه شورش کنگره را متوجه ترامپ دانست

بایدن مسوولیت ویژه شورش کنگره را متوجه ترامپ دانست