مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:302022-01-06فناوري

تجربه متفاوت جهان مجازی متاورس


شرکت تابعه پاناسونیک به نام Shiftall در نمایشگاه 2022 CES مجموعه ای از محصولاتی را معرفی کرده است که برای کمک به کاربران برای غوطه ور شدن در جهان مجازی متاورس، - شرکت تابعه پاناسونیک به نام "Shiftall" در نمایشگاه 2022 CES مجموعه ای از محصولاتی را معرفی کرده است که برای کمک به کاربران برای غوطه ور شدن در جهان مجازی متاورس، طراحی شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه فناوری CES 2022 که از روز دوشنبه بازدید از آن به طور اختصاصی برای خبرنگاران آغاز شده بود، روز گذشته (چهارشنبه) برای بازدید عموم افتتاح شد.

در این نمایشگاه بزرگ ترین برندهای جهان به فعالیت می پردازند و با شرکای جدید دیدار می کنند و زیرک ترین مبتکران پا به عرصه می گذارند.

CES تمامی جنبه های فناوری را شامل می شود.

از جمله مواردی که در این نمایشگاه فناوری به نمایش در می آید، فناوری های مربوط به حوزه هوش مصنوعی، انرژی، خودرو، سلامت، سرگرمی، صفحه های نمایش و تلفن همراه، وسایل خانه، ربات، فناوری های 5G و بسیاری از فناوری های دیگر است.

شرکت تابعه پاناسونیک به نام Shiftall در نمایشگاه 2022 CES مجموعه ای از محصولاتی را معرفی کرده است که برای کمک به کاربران برای غوطه ور شدن در جهان مجازی متاورس، طراحی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه متفاوت جهان مجازی متاورس

تجربه متفاوت جهان مجازی متاورس