مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:202022-01-06سياسي

شهدای گمنام؛ گنجینه ای ناتمام از فرهنگ ایثار و شهادت


شهدای گمنام الگوهای کاملی برای نسل جوان و نسل های آینده و گنجینه ای ناتمام از فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب عاشورایی هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس بسیج مستضعفین گفت: شهدای گمنام الگوهای کاملی برای نسل جوان و نسل های آینده و گنجینه ای ناتمام از فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از مکتب عاشورایی هستند.

سردار غلامرضا سلیمانی 16 دی ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در حاشیه تشییع شهدای گمنام در شهرکرد در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) پس از آزادسازی بستان، اظهار کرد: ایشان فرمودند فتح بستان فتح الفتوح نیست، فتح الفتوح تربیت جوانان است که این حماسه را آفریدند.

رییس بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز که شاهد تشییع پیکر شهدای گمنام در امتداد تشییع شهدای دفاع مقدس هستیم، در واقع از فتح الفتوحاتی استقبال می کنیم که در مکتب انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب و تشیع علوی تربیت یافتند، دستاورد مکتب امام(ره) و انقلاب تربیت نسل جوانی بود که اوج آن در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد و بروز و ظهور یافت لذا امام(ره) جبهه را یک مکتب انسان سازی معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای گمنام؛ گنجینه ای ناتمام از فرهنگ ایثار و شهادت

شهدای گمنام؛ گنجینه ای ناتمام از فرهنگ ایثار و شهادت