مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:102022-01-06بين الملل

نیروهای آمریکایی پایگاه «التنف» در سوریه را تخلیه کردند


منابع آگاه اعلام کردند آمریکا از وحشت حملات گروه های مقاومت، پایگاه نظامی خود در التنف سوریه را موقتا تخلیه و تجهیزات و نیروهای آن را به خاک اردن منتقل کرده است.

- به نقل از پایگاه خبری الاخبار، همزمان با دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، گروه های مقاومت مردمی بر تصمیم خود برای حمله به پایگاه های اشغالگران آمریکایی در سوریه تأکید کردند.

این مسئله باعث شد نیروهای آمریکایی از ترس حملات گروه های مقاومت، پایگاه التنف را در مثلث مرزی بین سوریه، عراق و اردن تخلیه و نیروها و تجهیزات داخل آن را به طور موقت به داخل خاک اردن منتقل کنند.

الاخبار افزود: برخی منابع آگاه اعلام کردند گزارش های اطلاعاتی به دست آمریکایی ها رسیده است که در آن انجام حملات علیه پایگاه التنف همزمان با دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، احتمال دور از انتظاری نیست.

این در حالی است که حالت آماده باش نیروهای آمریکایی در همه پایگاه های نظامی متعلق به آنها در سوریه به حداکثر افزایش یافته است.

گروه دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس و از گروه های مخالفت دولت سوریه نیز تخلیه پایگاه التنف توسط نیروهای آمریکایی را تأیید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای آمریکایی پایگاه «التنف» در سوریه را تخلیه کردند

نیروهای آمریکایی پایگاه «التنف» در سوریه را تخلیه کردند