مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:102022-01-06اجتماعي

مشکلات «ری»؛ از تبدیل اراضی کشاورزی به مرکز بازیافت زباله تا احداث راه


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه معضلات زیست محیطی از مشکلات دیرینه شهرستان ری قلمداد می شود افزود: شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات انباشته شده است.

- فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به اینکه معضلات زیست محیطی از مشکلات دیرینه شهرستان ری قلمداد می شود افزود: شهرستان ری نیازمند نگاه ویژه ای در تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات انباشته شده است.

حسین توکلی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند حل و فصل معضلات و مشکلات انباشته شده در سالهای گذشته در سطح شهرستان ری گفت: بسیاری از معضلات اجتماعی و مسائل محیط زیستی کلانشهر تهران به مناطق جنوبی مانند شهرری سرازیر شده اند.

دفن روزانه 8 هزار تن زباله، اجرای سه دوره توسعه آرامستان بهشت زهرا (س) و جاری شدن روان آب ها و آب های سطحی به سمت اراضی حوزه سرزمینی ری تنها گوشه هایی از مشکلاتی است که همجواری با کلانشهر تهران برای ری رقم زده است.

تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تبدیل آنها به مراکز بازیافت زباله، چالش کهریزک وی افزود: باید شرح عملکرد شهرداری تهران در سایت آرادکوه، اقدامات صورت گرفته برای کاهش مشکلات و البته باقی ماندن بسیاری دیگر از مسائل توسط محیط زیست بررسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات «ری»؛ از تبدیل اراضی کشاورزی به مرکز بازیافت زباله تا احداث راه

مشکلات «ری»؛ از تبدیل اراضی کشاورزی به مرکز بازیافت زباله تا احداث راه