مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 07:052022-01-06سياسي

50 هنرمند صنایع دستی؛ متقاضی استفاده از اماکن شهرداری سمنان


50 هنرمند صنایع دستی شهرستان سمنان متقاضی راه اندازی فروشگاه و کارگاه صنایع دستی در خانه های تاریخی و اماکن در اختیار شهرداری سمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مریم هاشمی معتمدی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان در جلسه بررسی نحوه واگذاری اماکن در اختیار شهرداری سمنان به هنرمندان صنایع دستی بیان کرد: شهرستان سمنان دارای هنرمندان صنایع دستی متعددی است که در رشته های متنوعی فعالیت دارند و این هنرمندان نیاز به حمایت دارند.

وی خواستار همکاری مشترک شهرداری و شورای شهر سمنان در خصوص واگذاری بناهای تاریخی به هنرمندان صنایع دستی برای تولید و برگزاری نمایشگاه ها بر اساس دستور استاندار سمنان شد و گفت: حمایت از هنرمندان علاوه بر رونق صنایع دستی، زمینه ساز اشتغال زایی و رونق اقتصادی شهر است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان ادامه داد: بر اساس فراخوان اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان به هنرمندان صنایع دستی، بیش از 50 هنرمند فعال در بیش از 10 رشته ازجمله خراطی، سفال و سرامیک، ساخت سازهای سنتی و .

برای استفاده از ظرفیت اماکن در اختیار شهرداری سمنان اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 هنرمند صنایع دستی؛ متقاضی استفاده از اماکن شهرداری سمنان

50 هنرمند صنایع دستی؛ متقاضی استفاده از اماکن شهرداری سمنان