مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 06:052022-01-06حوادث

برفروبی 470 کیلومتر از باندها و محورهای مواصلاتی ملایر


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از برفروبی 470 کیلومتر از باندها و محورهای ‏مواصلاتی، ماسه پاشی به میزان150 تُن و شش مورد امدادرسانی خبر داد و گفت: - 28 دستگاه ‏درگیر برفروبی هستند.

‏ هاشم اسکندریان در گفت وگو با ایسنا؛ با بیان اینکه راهدارخانه های مرکز اداره، زاغه، یونس، زنگنه و آورزمان نیز در آماده باش کامل هستند، افزود: گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده ای به اتفاق کارشناس حمل و نقل اداره راهداری و پلیس راه دایر است.

وی کنترل اسناد حمل، کنترل تجهیزات ایمنی، کنترل مندرجات بارنامه، کنترل ناوگان عمومی بار بدون بارنامه، کنترل مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با بارنامه و بررسی عوارض جابجایی کالا و بررسی فرار بار را از جمله اقدامات انجام شده در این گشت ها عنوان کرد.

اسکندریان با بیان اینکه در طول هشت ماهه سال جاری بیش از 167 هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل شهرستان جابه جا شدند، گفت: امسال 16 هزار و 400 مورد سفر انجام و 420 مورد پروانه عبور ترافیکی صادر شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر به صدور 74 هزار و 110 مورد بارنامه و صدور 128 کارت هوشمند اشاره کرد و افزود: در هشت ماه سال جاری یک میلیون و 153 هزار تُن بار حمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برفروبی 470 کیلومتر از باندها و محورهای مواصلاتی ملایر

برفروبی 470 کیلومتر از باندها و محورهای مواصلاتی ملایر