مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 05:452022-01-06سياسي

برنامه تشییع شهدای گمنام در استان سمنان/ وداع با 5 لاله فاطمی


مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان ضمن تشریح برنامه تشییع پنج شهید گمنام در استان، گفت: امروز به صورت همزمان آیین تشییع این شهدا در شاهرود و سمنان برگزار می شود.

- سرهنگ محمدحسن سلامی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه هفته جاری شش شهید شامل پنج شهید گمنام و یک شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس یعنی شهید حسن یونسیان وارد استان سمنان شد، تاکید کرد: پیکر شهید یونسیان همزمان با روز جهانی مقاومت در شاهرود با حضور مردم شهید پرور، تشییع و به خاک سپرده شد.

وی با بیان اینکه پنج شهید گمنام نیز امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) به خاک سپرده می شود، افزود: در این هفته برنامه ریزی بر این بود که بالغ بر 50 مراسم وداع مردمی با شهدای گمنام در گستره استان برگزار شود اما مردم آنقدر استقبال خوبی از خود نشان دادند که 250 جلسه وداع مردمی و قشری در اصناف، ادارات، مساجد، بسیج، یادواره های شهدا و… برگزار شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه بعضاً مردم تا صبح در کنار این شهدا بودند، گفت: امروز تشییع شهدا در شاهرود و سمنان از ساعت 9 صبح آغاز شده است.

سلامی با بیان اینکه تشییع شهدای گمنام در سمنان از معراج الشهدا میدان سعدی تا میدان امام (ره) صورت می گیرد و دو شهید در دو مرکز شامل فنی و حرفه ای و صدا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه تشییع شهدای گمنام در استان سمنان/ وداع با 5 لاله فاطمی

برنامه تشییع شهدای گمنام در استان سمنان/ وداع با 5 لاله فاطمی