مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1400 ساعت 04:452022-01-06سياسي

سلوک فاطمی حلقه گمشده بشریت امروز در مسیر جامعه سازی است


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مکتب فاطمی، نرم افزار تمدن سازی و جامعه سازی است، گفت: سلوک فاطمی، حلقه گمشده بشریت امروز در مسیر جامعه سازی است.

- اظهار کرد: حضرت زهرا (س) الگوی عملی جهاد تبیینی و دفاع از حریم اسلام ناب است.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی حضرت زهرا (س)، افزود: زیست عفیفانه و مومنامه، همسرداری، تربیت فرزند صالح، ولایت مداری، امام شناسی و دشمن شناسی نمونه هایی از ویژگی های این بانوی بزرگوار بوده و از هر منظر که نگاه کنیم، می بینیم این حضرت همانند خورشیدی تابناک در آسمان و زمین می درخشد.

دیلمی ادامه داد: در عظمت وجودی این بانوی باکرامت و با عظمت جهان اسلام باید به صفحات نورانی سیره نبوی توجه کنیم که در آنجا پیامبر اسلام (ص)، زهرا (س) را پاره تن خویش می خواند و به دلیل تکریم پدر و مادر به ایشان لقب ام ابیها می دهد.

وی با اشاره به اینکه شکوه مادرانه حضرت زهرا (س) در تاریخ بشریت بی بدیل و بی نظیر است، بیان کرد: تربیت فرزند صالح از مهم ترین موضوعات در جامعه است، می بینید که ایشان توانستند چه فرزندانی را تربیت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه حاج قاسم دلداده مکتب فاطمی بود، اضافه کرد: اگر امروز جبهه مقاومت و مسلمین جهان به داشتن، حاج قاسم این فرمانده شجاع، استکبارستیز و ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلوک فاطمی حلقه گمشده بشریت امروز در مسیر جامعه سازی است

سلوک فاطمی حلقه گمشده بشریت امروز در مسیر جامعه سازی است