مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 20:352022-01-05سياسي

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: هیچ دینی مانند اسلام به زن اعتبار و جایگاه نداده


قرآن زن نوح و زن لوط را به عنوان الگوی کفار و حضرت آسیه و حضرت مریم را به عنوان الکوی زنان مؤمن معرفی می کند این دو بانو الگوی تمام برای بشریت هستند.

- نماینده ولی فقیه در استان لرستان: هیچ دینی مانند اسلام به زن اعتبار و جایگاه نداده قرآن زن نوح و زن لوط را به عنوان الگوی کفار و حضرت آسیه و حضرت مریم را به عنوان الکوی زنان مؤمن معرفی می کند این دو بانو الگوی تمام برای بشریت هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به جایگاه ویژه زن و مرد و تساوی آنان در رسیدن به کمال، گفت: فرصت رسیدن به کمال برای زن و مرد به طور مساوی فراهم است کمااینکه اسلام بهترین ارزش و جایگاه را به زنان بخشیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در مراسم سوگواری ایام فاطمیه و شبی با شهدای گمنام که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم آباد برگزار شد، اظهار کرد: ما به عشق فاطمه زنده هستیم و نطام ما نظامی نبوی و فاطمی است به طوری که در جای جای کشور ما مجالس فاطمیه برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه زنده کردن شعائر الهی نشان دهنده صفای باطن است کسی که از سرچشمه تقوا برخوردار باشد نمی تواند در برپایی مجالس فاطمی مشارکت نکند، ادامه داد: با حماسه و ایثار شهدا به تاسی از حضرت فاطمه(س) عزت و شرافت و سربلندی نصیب نظام اسلامی ایران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: هیچ دینی مانند اسلام به زن اعتبار و جایگاه نداده

نماینده ولی فقیه در استان لرستان: هیچ دینی مانند اسلام به زن اعتبار و جایگاه نداده