مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 20:252022-01-05سياسي

ظرفیت عالی هیئت ها در اصلاح سبک زندگی


رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: هیأت های مذهبی به عنوان ریشه دارترین و مردمی ترین نهاد انقلابی مسئولیت سنگینی در اصلاح سبک زندگی و ترویج ارزش های انقلابی و اسلامی دارند.

- حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، در همایش فاطمی که با حضور مسئولان هیأت های مذهبی در دفتر مقام معظم رهبری در قم برگزار شد، تعظیم شعائر را یکی از مهم ترین کارکردهای قرآنی هیأت های مذهبی دانست.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی گفت: بسیاری از حوادث زمان ما با حوادث صدر اسلام شباهت دارد بنابراین از هیأت های مذهبی انتظار می رود به معرفت افزایی عاشقان اهل بیت (ع) و کسانی که نسبت به حضرت زهرا (س) از عمق جان عشق می ورزند توجه داشته باشند.

رییس دفتر مقام معظم رهبری در قم بصیرت افزایی را یکی از کارکردهای مهم هیأت های مذهبی دانست و تأکید کرد: خطبه فدکیه یک دوره کامل معارفی و درس توحید، نبوت، معاد و امام شناسی است و اگر در این ایام معارفی که در این خطبه نهفته است در ذهن عاشقان حضرت زهرا (س) نهادینه شود کار بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی از نعمت و برکت عشق به اهل بیت (ع) به عنوان سرمایه عظیم برای هیأت های مذهبی یاد کرد و افزود: امیدواریم این ظرفیت و سرمایه در زندگی شخصی هیأتی ها و برای تقویت انقلاب اسلامی و مقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت عالی هیئت ها در اصلاح سبک زندگی

ظرفیت عالی هیئت ها در اصلاح سبک زندگی