مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 20:102022-01-05اقتصادي

مدیران مازندران با کج سلیقگی فعالان اقتصادی را بی انگیزه نکنند


استاندار مازندران به تشریح آخرین وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در این استان و روند پیشرفت آن پرداخت و گفت: مدیران مازندران با کج سلیقگی فعالان اقتصادی را بی انگیزه نکنند.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران به تشریح آخرین وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در این استان و روند پیشرفت آن پرداخت و گفت: مدیران مازندران با کج سلیقگی فعالان اقتصادی را بی انگیزه نکنند.

سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که روز چهارشنبه در سالن شماره یک استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه بحث اقتصاد مقاومتی یعنی مشارکت دادن مردم و با این کار جهش اقتصادی ایجاد می شود، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی با فعالیت های جهادی در تراز یکدیگر قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: سهم استان در توسعه صادرات باید مشخص شود هر چند رشد اقتصادی خوب بوده است اما نباید پیوست های محیط زیستی بی رابطه مانع ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی استان شود.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه باید بازارهای داخلی و خارجی را در دست گرفت گفت: ظرفیت های استان در حوزه شیلات، گردشگری، کشاورزی چشمگیر است که باید تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط برای شکوفایی اقتصادی این منابع برنامه محور باشند و با جدیت تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران مازندران با کج سلیقگی فعالان اقتصادی را بی انگیزه نکنند

مدیران مازندران با کج سلیقگی فعالان اقتصادی را بی انگیزه نکنند