مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 19:452022-01-05اجتماعي

برنامه جامع برای ساماندهی متکدیان خراسان جنوبی


ساماندهی متکدیان، در راه ماندگان و معتادان متجاهر استان نیاز به یک برنامه جامع و زیرساخت است که در این زمینه سازمان ها و نهادهای مسوول باید برنامه ریزی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند، اظهار داشت: زیرساخت های لازم در این زمینه باید فراهم و چند مرکز یا مجتمع بزرگ راه اندازی شود.

فرماندار بیرجند هم گفت: مجتمع فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری بیرجند در 2 طبقه با ظرفیت 52 تخت امسال راه اندازی شده است.

علی ناصری با بیان اینکه ساختمان این مجتمع امسال بازسازی و بهسازی شده است افزود: باید با استفاده از اعتبارات شهرداری و استانی، مرکز بزرگتری تحت همین عنوان در مرکز استان احداث شود.

وی بیان کرد: از یک ماه گذشته که این مرکز راه اندازی شده تاکنون 80 نفر مراجعه کرده و تشکیل پرونده دادند که 30 نفر آنان مددجو ثابت هستند.

فرماندار بیرجند اظهار داشت: هر فردی به هر دلیلی مکانی برای خواب نداشته باشد می تواند به این مرکز مراجعه و از خدمات حمایتی برخوردار شود.

وی عنوان کرد: افرادی که مددجو ثابت هستند در طول روز از مجتمع خارج و ظهر و شب در مرکز مستقر هستند همچنین از 2 وعده غذای گرم، بهداشت، خدمات مددکاری و سایر نیز بهره مند می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جامع برای ساماندهی متکدیان خراسان جنوبی

برنامه جامع برای ساماندهی متکدیان خراسان جنوبی