مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 19:352022-01-05ورزشي

مصمم به پیروزی در دیدارهای دور برگشت هستیم


سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تصمیم بر این است که صرف از نظر از شکست در هفته گذشته، تمامی دیدارهای دور برگشت را بدون باخت و با پیروزی پشت سر بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای من بسیار خوشایند و لذت بخش است که بازیکنانم می توانند در شرایط سخت و هنگامی که از نظر نتیجه عقب هستیم دوباره به روند بازی برگردند و مسابقه را به نفع خود به پایان برسانند.

وی ادامه داد: ما می توانستیم ست اول را به راحتی ببریم چرا که واگذاری این ست جای تامل و بررسی دارد که در دستور کار برنامه های آتی قرارخواهیم داد.

تندروان گفت: با توجه به اینکه تدابیر گرگان به پیروزی رسید.

  ست های اول و دوم این دیدار با نتیجه 26 بر 24 و 25 بر 22 به نفع پاس گرگان به پایان رسید ولی در ادامه این تیم شهرداری ارومیه بود که سه ست بعدی را با نتایج 25 بر 21، 25 بر 21 و 15 بر 11 به سود خود خاتمه داد.

هم اکنون تیم والیبال شهرداری ارومیه با کسب این پیروزی خانگی با 12 برد، سه باخت و کسب 32 امتیاز همچنان در رده دوم جدول قرار دارد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه روز یکشنبه آینده 19 دی ماه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور میمهان تیم هورسان رامسر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصمم به پیروزی در دیدارهای دور برگشت هستیم

مصمم به پیروزی در دیدارهای دور برگشت هستیم