مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 16:152022-01-05سياسي

نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی لرستان


مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی این استان، گفت: در این راستا به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی رسیدگی و پیگیری های لازم انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدجواد چراغی روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز یک دستگاه سیاست گذار است و دیگر نهادها وظیفه دارند این سیاست ها را اجرایی کنند، اظهار داشت: در عین حال ستاد اقامه نماز وارد برنامه های اجرایی هم شده است و در این راستا فعالیت های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگی آموزشی برنامه های متعددی از جمله برگزاری مسابقات شعر و دلنوشته، تولید انیمیشن و… برگزار کرده ایم، تصریح کرد: از درون این برنامه ها تولیدات هنری خوبی شناسایی و برای انتشار گسترده در رسانه ملی به تهران ارسال شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان با اشاره به به تولید پادکست و سخنرانی های کوتاه، ایجاد کانال های ارتباطی در اپلیکیشن های مختلف و… یادآور شد: در حوزه آموزشی نیز برنامه های ما در محورهای شیوه های دعوت به نماز، آثار نماز، سوالات و شبهات پرتکرار، کارکردهای تربیتی نماز، نماز و خانواده و… در سطح مدارس، دانشگاه ها و نهادها اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی لرستان

نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی لرستان