مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 15:552022-01-05پزشكي

راه کاری مطمئن برای کاهش وزن طبیعی


طی سال های اخیر مسئله سلامتی، داشتن سبک زندگی سلامت محور و همچنین تعذیه و برنامه غذایی سالم به یکی از مهم ترین چالش های زندگی روزمره تبدیل شده و بسیاری از افراد بیش از پیش دغدغه سالم و یا مضر بودن مواد غذایی مصرفی خود را دارند.

از سوی دیگر بر اساس یافته های محققان، با توجه به سبک زندگی امروزه، جمعیت بسیاری از کشورها از جمله ایران به سوی چاقی و اضافه وزن سوق داده شده اند.

این امر علاوه بر افزایش نرخ بیماری هایی چون فشار خون، دیابت، ناراحتی های قلبی و عروقی، مشکلاتی را به جامعه تحمیل می کند.

نگرانی از این روند باعث شده تا کارشناسان و متخصصان درباره ضرورت کاهش وزن برای جلوگیری از بیماری ها و مشکلات متعدد هشدار دهند و در کنار تحرک جسمی و ورزش، مردم را به استفاده از مواد غذایی سالم و کاهش دهنده چربی دعوت کنند.

یکی از این محصولات که در بسیاری از کشورها مورد توجه متخصصان تغذیه قرار گرفته است، قهوه سبز است.

محصولی که با داشتن ترکیبات کافیین و اسید کلروژنیک می تواند به عنوان یک مکمل غذایی گیاهی موثر، به کاهش وزن به صورت طبیعی و داشتن وزن متعادل با توجه به شاخص توده بدنی Body Mass Index (BMI) کمک کند.

اما قهوه سبز چیست و قهوه سبز ایده ال و باکیفیت که منجر به سلامتی بیشتر شود چه ویژگی هایی دارد؟ شرکت مولتی کافه به تازگی با تولید قهوه سبز فوری خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه کاری مطمئن برای کاهش وزن طبیعی

راه کاری مطمئن برای کاهش وزن طبیعی