مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 14:452022-01-05سياسي

عضو شورای شهر: ورودی های اهواز بدتر از یک شهر جنگزده است


منطقه زرگان یکی از ورودی های اهواز است که چندین محل کشتار دام غیرمجاز و غیر بهداشتی دارد؛ در کجای دنیا یا کشور چنین صحنه های زشتی وجود دارد؟ - منطقه زرگان یکی از ورودی های اهواز است که چندین محل کشتار دام غیرمجاز و غیر بهداشتی دارد؛ در کجای دنیا یا کشور چنین صحنه های زشتی وجود دارد؟ عضو شورای شهر اهواز با اشاره به مشکلات و وضعیت ورودی های اهواز گفت: سامان دهی ورودی های شهری که بدتر از یک شهر جنگزده است تنها بر عهده ارگان شهرداری نیست، امکانات و توانایی شهرداری به تنهایی پاسخگوی رفع این مشکل نیست و باید همه نهادهای مربوطه از حالت نظاره گری خارج شوند.

حمید دغاغله در نطق پیش از دستور خود در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (15 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به مشکلات شهرداری در بخش های مختلف اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر، پرداخت نشدن حق شهرداری توسط شرکت های مستقر در محدوده شهر است در حالی که بر اساس قانون باید این مطالبات شهرداری را پرداخت کنند و شهرداری این مطالبات را برای استیفای حق مردم استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شاهد این هستیم این شرکت ها با قلدری و با توجه به برخورد نکردن دستگاه های قهریه، حاضر نیستند هزاران میلیارد تومان مطالبات شهرداری را پرداخت کنند در نتیجه شهرداری در بسیاری از مناطق شهری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر: ورودی های اهواز بدتر از یک شهر جنگزده است

عضو شورای شهر: ورودی های اهواز بدتر از یک شهر جنگزده است