مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 14:352022-01-05سياسي

آغاز ساخت 400 واحد مسکن مددجویی در کرمان


با حضور مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، ساخت 400 واحد مسکن مددجویی در شهرستان رابر به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، محمود توکلی، مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد و فرزندان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در این مراسم با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر کمیته امداد بال عاطفی نظام باشد، سپاه سرافراز نیز به عنوان بال انقلابی و اقتدار نظام مطرح است.

وی با تقدیر از همکاری سپاه در ساخت مسکن مددجویان افزود: در فاز نخست، ساخت 4100 واحد مسکونی در سطح کشور با مشارکت سپاه انجام و تحویل مددجویان شد و در فاز دوم نیز 6500 واحد در حال احداث است.

توکلی با اشاره به آغاز ساخت 400 واحد مسکن مددجویی در زادگاه سردار شهید سلیمانی به نیابت از این شهید گرانقدر، خاطرنشان کرد: این 400 واحد مسکونی نیز بخشی از فاز سوم مشارکت کمیته امداد با سپاه است که در قالب پروژه 40 هزار واحد مسکونی آغاز شده و در مرحله نخست آن پنج هزار واحد در حال احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 400 واحد مسکن مددجویی در کرمان

آغاز ساخت 400 واحد مسکن مددجویی در کرمان