مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:552022-01-05سياسي

مقیمی: بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران؛ سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست با منتخبی از بانوان هیأت علمی در دانشگاه تهران که در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، - رییس دانشگاه تهران، تشکیل شبکه زنان کارآفرین دانشگاه تهران را برای گسترش حوزه فعالیت های بانوان دانشگاهی ضروری دانست و گفت: بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه تهران؛ سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در نشست با منتخبی از بانوان هیأت علمی در دانشگاه تهران که در سالن شورای دانشگاه برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری و شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، بر برنامه ریزی برای ارتقا و توسعه نقش زنان در دانشگاه تهران تاکید کرد و گفت: بر شایسته سالاری به عنوان معیار انتخاب مدیران تاکید داریم.

رییس دانشگاه تهران، استعدادیابی و برنامه ریزی برای توانمندسازی زنان در کانون ارزیابی مدیران را ضروری دانست و افزود: بانک اطلاعاتی از ظرفیت های بانوان دانشگاه در حوزه های اجرایی و مدیریتی تشکیل شود.

شبکه سازی زنان دانشگاه تهران، تشکیل شبکه زنان کارآفرین دانشگاه تهران، ایجاد شورای سیاستگذاری زنان و خانواده و فعال سازی دبیرخانه ای برای پیگیری اجرای مصوبات این شورا و همچنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقیمی: بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل می شود

مقیمی: بانک اطلاعاتی ظرفیت های بانوان دانشگاه تهران تشکیل می شود