مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:452022-01-05حوادث

پیدا شدن اجساد یخ زده دو نفر در ارتفاعات جنت رودبار


رییس جمعیت هلال احمر رامسر از پیدا شدن جسد دو فرد مفقود شده از اهالی جنت رودبار در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اقدامات عملیاتی و تخصصی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر رامسر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامسر، در پی مفقودی دو نفر به دلیل عزیمت به مناطق جنگلی و عدم بازگشت آنها، از روز دوشنبه تاکنون، در ساعت 7:30 روز چهارشنبه از سوی خانواده آنان موضوع به هلال احمر شهرستان اطلاع داده شد.

هاتف باقرسلیمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر در تشریح جزییات این خبر، با اشاره به پیدا شدن اجساد یخ زده دو رامسری در جنت رودبار گفت: بعد از اطلاع از این مسئله بلافاصله تیم مستقر در مرکز امداد و نجات کوهستانی لیماکده در محل اعلامی واقع در کوه های جنت رودبار حضور پیدا کرد و دو تیم پشتیبانی نیز به همراه ریاست اداره بلافاصله به جنت رودبار اعزام شدند.

وی اظهار کرد: پس از اقدامات عملیاتی و تخصصی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر رامسر، اجساد یخ زده این دو نفر در کوه بعد از بازارجنت رودبار پیدا شد.

باقرسلیمی یادآور شد: پس از انجام اقدامات اولیه شناسایی و انتقال، اجساد به مراجع قضایی تحویل داده شد و علت نیز توسط مراجع انتظامی و قضایی در حال بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن اجساد یخ زده دو نفر در ارتفاعات جنت رودبار

پیدا شدن اجساد یخ زده دو نفر در ارتفاعات جنت رودبار