مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 13:252022-01-05سياسي

سفرای ایران نمایندگان بنیاد سعدی در امر ترویج زبان فارسی می شوند


در نشست مشترک بنیاد سعدی با معاونت دیپلماسی عمومی وزارت خارجه این نکته مطرح شد که در کشورهای فاقد رایزنی فرهنگی ، سفیر ایران می تواند به عنوان نماینده بنیاد سعدی فعالیت کند.

- به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، به منظور معرفی آخرین فعالیت ها و دستاوردهای بنیاد سعدی و همکاری بیشتر میان این بنیاد و وزات امور خارجه، نشست مشترکی میان آن دسته از نمایندگی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که فاقد رایزنی فرهنگی (نمایندگی بنیاد سعدی) در محل هستند، با بنیاد سعدی، در قالب جلسات سه گانه ای با همکاری این بنیاد با معاونت دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در بستر فضای مجازی برگزار شد.

این نشست در قالب سه جلسه کاری طی روزهای چهارشنبه 8 دیماه در نوبت صبح و دوشنبه 20 دیماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، در ابتدای جلسات زهرا سالمی، دبیر نشست و رییس اداره اروپا-آمریکا از معاونت امور بین الملل بنیاد سعدی، هدف از این نشست را معرفی دستاوردها و خدمات بنیاد سعدی در یک همکاری مشترک و قابل عرضه برای آن دسته از نمایندگی های سیاسی کشورمان که فاقد رایزنی فرهنگی در محل هستند، عنوان کرد.

سپس شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی، با بیان وظایف تخصصی و کلی چهارگانه این بنیاد در حوزه های آموزش زبان فارسی ، تربیت مدرس زبان فارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای ایران نمایندگان بنیاد سعدی در امر ترویج زبان فارسی می شوند

سفرای ایران نمایندگان بنیاد سعدی در امر ترویج زبان فارسی می شوند