مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 12:102022-01-05سياسي

گزارشی از نشست «بنیاد سعدی» با «وزارت امور خارجه»


نخستین جلسه از سلسله نشست های سه گانه بنیاد سعدی و وزارت امور خارجه، به منظور معرفی آخرین فعالیت ها و دستاوردهای مشترک این نهاد به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، این نشست در قالب سه جلسه کاری در روزهای چهارشنبه هشتم دی ماه در نوبت صبح برگزار شد، و دوشنبه 20 دی ماه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‎ شود.

در جلسه روزِ چهارشنبه، زهرا سالمی، دبیر نشست و رییس اداره اروپا-آمریکای معاونت امور بین الملل بنیاد سعدی، هدف از این نشست را معرفی دستاوردها و خدمات بنیاد سعدی در قالب همکاری مشترک و قابل عرضه برای آن دسته از نمایندگی های سیاسی کشور که فاقد رایزنی فرهنگی در محل هستند، خواند.

سپس شهروز فلاحت پیشه، معاون امور بین الملل بنیاد سعدی، با بیان وظایف تخصصی و کلی چهارگانه این بنیاد در حوزه های آموزش زبان فارسی ، تربیت مدرس زبان فارسی ، تهیه منابع آموزش زبان فارسی و تدوین و برگزاری آزمون های استاندارد زبان فارسی نکات کلی را برای شرکت کنندگان در نشست بیان کرد.

فلاحت پیشه با اشاره به شیوه اقدام بنیاد سعدی در خارج از کشور از طریق نمایندگی های این بنیاد با بیان این که در کشورهایی که رایزنی های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مستقر در محل وجود دارد، رایزنان فرهنگی نمایندگان این بنیاد هستند که با دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از نشست «بنیاد سعدی» با «وزارت امور خارجه»

گزارشی از نشست «بنیاد سعدی» با «وزارت امور خارجه»