مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:352022-01-05اقتصادي

با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: سواستفاده برخی سودجویان می طلبد تمهیدات نظارتی بر جاده ها و گلوگاه های استان بیش از پیش فزونی یافته و با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: سواستفاده برخی سودجویان می طلبد تمهیدات نظارتی بر جاده ها و گلوگاه های استان بیش از پیش فزونی یافته و با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود.

محمد فرید سپری امروز (15دی) در بیستمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی با محوریت قاچاق چوب کردستان جنگل های کردستان را ریه های این سرزمین خواند و اظهار کرد: اعتقادات مذهبی ما در خصوص اهمیت درخت از این کلام گهر بار پیامبر اسلام (ص)که می فرمایند: نزد من شکستن شاخه ای از درخت، همچون شکستن بال فرشتگان است نشات می گیرد همین موضوع اهمیت وجود درخت را به مراتب با شنیدن این جمله بیشتر از پیش به ما نشان می دهد.

وی به تنوع درختان جنگلی و باغی در استان اشاره و عنوان کرد: سواستفاده برخی سودجویان می طلبد تمهیدات نظارتی بر جاده ها و گلوگاه های استان بیش از پیش فزونی یافته و با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود

با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود