مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:302022-01-05سياسي

طرح «پوشش بیمه حاشیه نشینان» خراسان شمالی کلید خورد


رییس اداره بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت خراسان شمالی از آغاز ساماندهی پوشش بیمه حاشیه نشینان استان خبر داد.

- داود رهبری فرد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی ساماندهی پوشش بیمه حاشیه نشینان، طرحی است که از اواخر آذر ماه 1400 توسط سازمان بیمه سلامت آغاز شده و قرار است در سطح کشور، اقشار کم درآمد و آسیب پذیر را در محلات کم برخوردار تحت پوشش بیمه قرار دهد.

وی افزود: در دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اجرای طرح ملی ساماندهی پوشش بیمه حاشیه نشینان در خراسان شمالی با برپایی میز خدمت در یکی از مناطق محروم شهر بجنورد که غالب ساکنان آن اهل سنت هستند، کلید خورد.

رییس اداره بیمه گری و درآمد اداره کل بیمه سلامت استان، تعداد مراجعه کنندگان به میز خدمت گرامی داشت یاد سپهبد حاج قاسم سلیمانی را حدود 300 نفر عنوان کرد و افزود: از این مجموع 111 نفر فاقدین هر گونه پوشش بیمه ای بودند که هم اکنون به صورت رایگان تحت پوشش بیمه صندوق سلامت همگانی قرار گرفتند و یک پزشک خانواده نیز به آنان انتساب داده شد.

رهبری فرد گفت: سایر مراجعه کنندگان میز خدمت جهادی در طرح ساماندهی پوشش بیمه سلامت حاشیه نشینان از خدماتی نظیر اعتبار بخشی، تمدید بیمه نامه ها، استعلام اعتبار بیمه نامه، ثبت نام بیمه روستایی و سلامت همگانی برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «پوشش بیمه حاشیه نشینان» خراسان شمالی کلید خورد

طرح «پوشش بیمه حاشیه نشینان» خراسان شمالی کلید خورد