مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:252022-01-05فرهنگي

شاعر به جای اسلحه قلم به دست می گیرد که از هم وطن خود بگوید


ناطق در مراسم رونمایی کتاب «سرباز سفید» گفت: اگر سرباز اسلحه به دست می گیرد برای دفاع از میهن و هم وطن، نویسنده و شاعر هم قلم به دست می گیرد که از هم وطن خود بگوید.

- ، کتاب سرباز سفید که دربردارنده دوازده داستان با محوریت سردار شهید قاسم سلیمانی است و به تازگی از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب شده، عصر روز گذشته (سه شنبه 14 دی ماه) با حضور عباس محمدی رییس مرکز آفرینش های حوزه هنری، ساسان ناطق مدیر دفتر ادبیات داستانی مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری، علی داودی مدیر دفتر شعر حوزه هنری و جمعی از نویسندگان این مجموعه و دیگر شاعران و نویسندگان در حوزه هنری رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این مجموعه داستان، عباس محمدی از کسانی که گام اول را در نوشتن داستان کوتاه برداشتند و برای سربازی ملی میهنی نوشتند، تشکر کرد و افزود: آنچه اسطوره ها را زنده نگه داشته تاریخ ادبیات است و شعر و داستان خیلی از بزرگان ما را ماندگار کرد.

این نقش آفرینی ادبیات در آینده هم می تواند ادامه داشته باشد و اسطوره های روزگار معاصر را معرفی کند.

ساسان ناطق هم با یادآوری اینکه برخی همیشه از نظرها پنهان هستند و فعالیت هایشان کمتر دیده می شود، گفت: زوایای اخلاقی برخی افراد چندان پیدا نیست و شهادت باعث می شود سجایای اخلاقی آن ها آشکارتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر به جای اسلحه قلم به دست می گیرد که از هم وطن خود بگوید

شاعر به جای اسلحه قلم به دست می گیرد که از هم وطن خود بگوید