مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:202022-01-05دانش

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای» را منصوب کرد.

- به تقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر عرفان خسرویان را به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب کرد.

محمدعلی زلفی گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر خسرویان آورده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فنی وحرفه ای منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی ومعنوی دانشگاه ازجمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی، دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش-محور، پژوهش مهارت -محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند دانشگاه اسلامی به کار گیرید.

در این راستا برخی از وظایف مورد انتظار به شرح زیر است: - تقویت روحیه خودباوری و میهن دوستی و دین باوری اساتید و دانشجویان در راستای تحقق دانشگاه تمدن ساز تراز انقلاب اسلامی - ایجاد رشته ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب شد

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب شد