مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 11:052022-01-05سياسي

هنرمندان نسبت به ساخت فیلم در موضوع شهدا اهتمام کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: از تمامی هنرمندان و متولیان عرصه ی هنر از جمله وزارت ارشاد می خواهم نسبت به ساخت فیلم و تئاتر در موضوع شهدا و دفاع مقدس اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه، 15 دی ماه، در مراسم اولین یادواره شهدای مرزبانی آذربایجان شرقی که با حضور مسئولان استانی، فرماندهان نظامی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد، با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: اکنون در گوشه و کنار میهن عزیزمان نیز شاهد جانفشانی ها و شهادت عزیزان نیروی انتظامی هستیم و 840 شهید نیروی انتظامی نیز در آذربایجان شرقی تقدیم انقلاب شده است.

وی با بیان اینکه خون این شهدا باید حفظ و حراست شود، ادامه داد: این فداکاری در راه خدا نهایت رستگاری برای انسان مومن و متدین است و کسانی که جان خویش را در راه دین فدا می کنند، علاوه بر رسیدن به کامیابی ابدی در آخرت، به عنوان الگو و سرچشمه ی عرفان برای دیگران تلقی می شوند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: حاج قاسم خدمات ارزشمندی انجام داد و چون تابع هیچ جناح و گروه خاصی نبود، تمامی جناح ها و جریانات داخل نظام به او احترام قابل بوده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان نسبت به ساخت فیلم در موضوع شهدا اهتمام کنند

هنرمندان نسبت به ساخت فیلم در موضوع شهدا اهتمام کنند