مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:502022-01-05حوادث

کشف 20 دستگاه ماینر پیشرفته در بانه/جیب بر حرفه ای در سنندج دستگیر شد


فرمانده انتظامی کردستان از کشف 20 دستگاه ماینر به ارزش 30 میلیارد ریال در شهرستان بانه خبر داد.

- سردار علی آزادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بانه در راستای اجرای طرح شناسایی و برخورد با فعالیت دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، محل نگهداری دستگاه های استخراج رمز ارز را شناسایی کردند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی از محل مورد نظر بازدید و 20 دستگاه ماینر پیشرفته استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا پرونده به مرجع قضایی ارسال و تلاش جهت دستگیری متهم یا متهمان ادامه دارد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد جدی می کند و شهروندان در صورت مواجه شدن با موارد مشابه ، از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را در میان بگذارند.

دستگیری جیب بر حرفه ای در سنندج  در ادامه گفت: در پی وقوع چندین فقره جیب بری در شهرستان سنندج، بررسی موضوع در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفته و با بررسی سرنخ ها، یک نفر سارق حرفه ای شناسایی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 20 دستگاه ماینر پیشرفته در بانه/جیب بر حرفه ای در سنندج دستگیر شد

کشف 20 دستگاه ماینر پیشرفته در بانه/جیب بر حرفه ای در سنندج دستگیر شد