مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:402022-01-05ورزشي

پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی آغاز شد


پس از مکاتبه و رایزنی سرپرست فدراسیون شنا با مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، پروژه مرمت و بازسازی سقف استخر آزادی تهران در دستور کار قرار گرفت.

- و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، استخر مجموعه ورزشی آزادی هر ساله میزبان مهم ترین اردوها و مسابقات شنا، شیرجه و واترپلو و سایر ورزش های آبی است.

گذشت سالهای زیادی از ساخت این استخر موجب شده است بخشهایی از این مجموعه مستهلک شده و احتیاج به تعمیر و مرمت داشته باشد که از جمله این بخش های آسیب دیده میتوان به سقف این استخر اشاره کرد.

با فرارسیدن فصل های پاییز و زمستان و آغاز بارندگی های فصلی و موسمی، آب باران از بخش هایی از سقف استخر ریزش کرده و تمرینات تیم های ملی را با مشکل روبرو می کند.

کاوه احمدی سرپرست فدراسیون شنا طی بازدید از استخر قهرمانی آزادی و بررسی و نیازسنجی از اولویت تعمیرات، دستور مرمت و بازسازی بخش آسیب دیده سقف استخر آزادی را صادر کرد و طی رایزنی و مکاتبه با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، هماهنگی های لازم را برای آغاز این پروژه انجام داد.

با استقرار تیم فنی و مهندسی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از روز گذشته (سه شنبه) در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی، امید است تا مشکلات ناشی از ریزش آب از سقف این استخر طی هفته های آتی مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی آغاز شد

پروژه تعمیر و بازسازی سقف استخر آزادی آغاز شد