مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:352022-01-05دانش

تامین نیاز مراکز پژوهشی با بومی سازی 5 دستگاه رهگیر چشمی


با طراحی و ساخت دستگاه رهگیر چشمی ارتقا یافته، رهگیری هم زمان هر دو چشم بدون نیاز به ثبت ماندن سر ممکن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این دستگاه که اخیرا در نمایشگاه تجهیزات و ابزارهای ایران ساخت به نمایش درآمده است، برای رهگیری هم زمان هر دو چشم مورد استفاده قرار می گیرد و دیگر نیازی به ثابت شدن سر برای رهگیری حالات و مردمک چشم نیست.

دستگاهی با بیش از هفتاددرصد قطعه بومی این محصول، نخستین دستگاه ارتقاء یافته رهگیر چشمی است که توسط محققان یک شرکت دانش بنیان، طراحی و ساخته شده است.

دستگاه جدید رهگیر چشم که بیش از هفتاد درصد از قطعات و ابزارهای مورد نیاز آن، از منابع داخلی تهیه و تامین شده و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی است، از کاربردهای بسیاری در زمینه فعالیت های تحقیقاتی در حوزه های علوم آزمایشگاهی، زبان شناختی، روانشناسی و جرم شناسی برخوردار است.

دقت و قدرت پردازش بالاتر نسبت به نمونه قبلی یکی از طراحان و متخصصان ساخت این دستگاه گفت: این دستگاه نسبت به نوع قبلی خود، از دقت و قدرت پردازش بالاتر و از امکانات بیشتری برخوردار است.

این شرکت دانش بنیان در گذشته با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 5 دستگاه رهگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نیاز مراکز پژوهشی با بومی سازی 5 دستگاه رهگیر چشمی

تامین نیاز مراکز پژوهشی با بومی سازی 5 دستگاه رهگیر چشمی