مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:252022-01-05سياسي

با قاچاقچیان چوب در کردستان برخورد قاطع شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در استان گفت: از خروج هر نوع چوب که جنگل های استان را به مخاطره بیندازد جلوگیری نموده و مجازات هایی برای عاملین در نظر گرفته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرید سپری ظهر امروز در بیستمین جلسه  قرارگاه امنیت غذایی با محوریت قاچاق چوب در کردستان اظهار کرد: جنگل های کردستان ریه های این سرزمین هستند و مراقبت و حفظ این سرمایه های عظیم از ضروریات است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقادات مذهبی ما در خصوص اهمیت درخت  از این کلام گهربار پیامبر اسلام (ص) که  می فرمایند: نزد من شکستن شاخه ای از درخت همچون شکستن بال فرشتگان است نشات می گیرد و همین موضوع  اهمیت وجود درخت را بیش از پیش به ما نشان می دهد.

  شرط تبدیل باغات کهنسال به باغات جدید وی به تنوع درختان جنگلی و باغی در استان اشاره کرد و گفت: سوءاستفاده برخی سودجویان می طلبد تمهیدات نظارتی بر جاده ها و گلوگاه های استان بیش از گذشته افزایش یابد و با هرنوع تردد بدون مجوز خودروهای حامل چوب برابر قانون برخورد شود.

  رییس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ضمن اشاره به این مطلب که حمل و نقل چوب های جنگلی به هر صورت ممکن نیازمند اخذ پروانه از اداره کل منابع طبیعی است افزود:  قطع درختان کهنسال و یا حتی درختان خشک باغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با قاچاقچیان چوب در کردستان برخورد قاطع شود

با قاچاقچیان چوب در کردستان برخورد قاطع شود