مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:052022-01-05سياسي

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور


عضو هیأت رییسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خانه ملت، روح اله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 دی ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: - تذکر ذبیح الله اعظمی نماینده جیرفت و عنبر آباد و 29نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت اعزام هیأت کارشناسی جهت بررسی دلایل ریزش بخشی از پل دوم هلیل شهرستان جیرفت.

- تذکر علیرضا نظری نماینده خمین و 21 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: علت عدم توجه و رسیدگی به وضعیت نامطلوب خدمات و امکانات رفاهی سازمان تأمین اجتماعی در شهرستان خمین.

- تذکر ابراهیم نجفی نماینده آستانه اشرفیه و 14 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم پاسخگویی وزیر نیرو به مکاتبات نمایندگان.

- تذکر احمد محرم زاده یخفروزان نماینده اهر و هریس و 18 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت اجرای کامل قانون جامع معلولان کشور.

- تذکر زهرا شیخی مبارکه نماینده اصفهان به رییس جمهور و وزیر صنعت، معدن: ضرورت اجرای کامل قانون هوای پاک و تدبیر اقدام فوری در خصوص آلودگی هوا و ضرورت نظارت و برخورد با صنایع آلاینده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور