مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 10:002022-01-05بين الملل

گزارش دیده بان حقوق بشر درباره بازداشت های غیرقانونی در تیگرای


دیده بان حقوق بشر از بازداشت غیرقانونی هزاران اتیوپیایی از ساکنان منطقه تیگرای توسط اتیوپی پس از اخراجشان از عربستان خبر داد.

- دیده بان حقوق بشر از بازداشت غیرقانونی هزاران اتیوپیایی از ساکنان منطقه تیگرای توسط اتیوپی پس از اخراجشان از عربستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، دیده بان حقوق بشر در گزارشی اعلام کرد که دولت اتیوپی هزاران تن از ساکنان اقلیم تیگرای را هنگام بازگشت به اتیوپی به شکل غیرقانونی بازداشت کرد.

این دیده بان در گزارش خود اعلام کرد که مصاحبه هایی را با تیگرایی هایی که بر اساس توافق اتیوپی و عربستان از دسامبر 2020 تا سپتامبر 2021 از عربستان اخراج شدند، انجام داده است.

در این گزارش تاکید شد: تیگرایی ها به محض ورودشان به خاک اتیوپی بازداشت شدند، همچنین به برخی از آنها که هویتشان در مسیرها و یا فرودگاه ها شناسایی شدند، اجازه بازگشت به تیگرای داده نشده و آنها به بازداشتگاه ها منتقل شدند.

نادیا هاردمن، پژوهشگر حقوق پناهجویان و مهاجران این سازمان اظهار کرد: مقامات اتیوپی اهالی تیگرای را که از عربستان اخراج شدند، با بازداشت غیرقانونی و اجرای عملیات بازداشت ظالمانه تحت فشار می گذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش دیده بان حقوق بشر درباره بازداشت های غیرقانونی در تیگرای

گزارش دیده بان حقوق بشر درباره بازداشت های غیرقانونی در تیگرای