مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:502022-01-05سياسي

خودسازی به عنوان یک هنر در بین جوانان تبلیغ و ترویج شود


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه هنر حاج قاسم، خودسازی بود، گفت: هنر بزرگ متعلق به حاج قاسم سلیمانی است که باید در جامعه و برای جوانان تبلیغ و ترویج شود.

- حجت الاسلام و المسلیمن سید علیرضا عبادی، امروز چهارشنبه در دیدار رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی افزود: هنر ابزاری برای به فعلیت رساندن استعدادها است و هنر تیغ دو دم است و اگر مفید باشد رشد و کمال را برای جامعه به دنبال دارد و اگر مبتذل باشد جامعه را به قعر نابودی می برد.

وی بیان کرد: هنر بزرگ از آن حاج قاسم است و دشمن تصور می کرد که اگر ایشان را از منطقه فیزیکی حذف کند کار تمام است اما هنر حاج قاسم، خودسازی بود و به گونه ای شرایط رقم خورد که به تعبیر مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی برای آنان خطرناک تر از سردار سلیمانی شده است.

عبادی با بیان اینکه بسیاری از امور انحرافی را بازبینی کنید، افزود: بر روی ارزش ها کار کنید تا هنر جامعه را بسازد نه اینکه آن را ولنگار کند و این کار بسیار ارزشمند است؛ باید این هنر تبدیل به هنر ما می توانیم شود چراکه دشمن تصور می کرد اگر او را از منطقه فیزیکی حذف کند کار تمام است اما هنر حاج قاسم بر خودسازی و تاثیرات جامعه شناسی به گونه ای از آب در آمد که به تعبیر رهبری شهید سلیمانی خیلی برای آنها خطرناکتر از سردار سلیمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودسازی به عنوان یک هنر در بین جوانان تبلیغ و ترویج شود

خودسازی به عنوان یک هنر در بین جوانان تبلیغ و ترویج شود