مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:452022-01-05اقتصادي

فعالیت اتوبوس دولتی درون شهری در همدان


مدیر عامل اتوبوسرانی همدان با اشاره به فعالیت 238 دستگاه اتوبوس درون شهری در بخش دولتی و خصوصی در این شهر، بیان کرد: 93 دستگاه اتوبوس درون شهری خصوصی و 145 دستگاه اتوبوس دولتی در شهر خدمت رسانی می‎ کنند.

- بابک اسدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به وجود تحریم ها وایجاد گرانی قطعات و شیوع ویروس کرونا، معیشت بخش خصوصی با مشکل جدی روبروشده و رانندگان بخش خصوص برای تامین مخارج میل به درآمد بیشتر دارند.

وی ادامه داد: میل به درآمد بیشتر باعث بروز مشکل در بحث حمل و نقل نشده و رانندگان بخش خصوصی خود نظم زمانبندی ایستگاه های شهری را رعایت می کنند و نیاز به کنترل و بازرسی ندارند.

اسدی افزود: در بخش اتوبوس های دولتی نیز گشت کنترل و بازرسی در تمام خیابان های اصلی سطح شهر به تخلفات رسیدگی می کنند و در صورت تخلف هر یک از رانندگان خطوط، شهروندان می توانند با اعلام کد اتوبوس خاطی به بازرسین، حق خود رامطالبه کنند.

مدیر عامل اتوبوسرانی بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی از شهروندان تقاضا دارد که از کارت اتوبوس برای پرداخت کرایه استفاده کرده و تا حد ممکن از پرداخت وجه نقد خودداری کنند.

وی ادامه داد: وجه نقد برای پرداخت کرایه باعث بروز آلودگی بیشتر، ترافیک بیشتر در سطح شهرو توقف زمان بیشتر اتوبوس در ایستگاه که باعث ضایع شدن حق دیگرمسافران حاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اتوبوس دولتی درون شهری در همدان

فعالیت اتوبوس دولتی درون شهری در همدان