مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:352022-01-05سياسي

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی


شش نمایش خیابانی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه 11 شهرداری تهران اجرا می شود.

- به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 11 و کانون تخصصی تئاتر خیابانی اداره کل هنرهای نمایشی، به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه سردار دل ها با عنوان روایت بدرقه در 2 میدان و 2 بوستان منطقه 11 شهرداری تهران برگزار می شود.

براین اساس 6 نمایش خیابانی مدافع آخر نوشته محمد قاسمی و کارگردانی احمد جعفری، به دنبال خورشید به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری، این و آن نوشته و کارگردانی مهدی صالحیار، زهی خیال باطل به نویسندگی و کارگردانی سیدمهرداد کاووسی، لالایی های ننه ایران برای فرزندانش نوشته کیانوش احمدی و کارگردانی حسنا قبادی و اونی که باید باشه نیست به نویسندگی آرزو بهرامی و کارگردانی مهدی روزبهانی از سه شنبه 14 دی ماه تا پنجشنبه 16 دی ماه در حال اجرا هستند.

این نمایش ها ساعت 10، 11:30، 14:30 و 17 در پارک دانشجو، ساعت 11 در میدان راه آهن، ساعت 13 در میدان منیریه و ساعت 15 در پارک دامپزشک در حال اجرا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی

اجرای نمایش خیابانی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی