مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1400 ساعت 09:252022-01-05سياسي

لزوم اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناطق دورافتاده


محرومیت های بهداشت و درمان جنوب کرمان در شهرستان های دور دست باید با ایفای نقش خیران و مشارکت دولتمردان برطرف شود.

- ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت گفت:محرومیت های بهداشت و درمان جنوب کرمان در شهرستان های دور دست باید با ایفای نقش خیران و مشارکت دولتمردان برطرف شود.

ایسنا/ کرمان حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در دیدار با هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگویی برای تمام اقشار جامعه است که همگان می توانند از مکتب غنی و پر محتوای آن شهید بهره گرفته و بر آن اساس حرکت کنند.

امام جمعه جیرفت افزود: اخلاص، کار جهادی و خستگی ناپذیری از مولفه های این مکتب و ویژگی هایی است که می تواند برای همه سرمشق باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید با تأسی از آن شهید حقیقتا مرد میدان عمل باشند و برای گره گشایی از کار مردم و محرومان شبانه روز تلاش کنند.

وی با توصیه به هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: باید عدالت بهداشتی- درمانی با نگاه ویژه به مناطق شرقی و جنوبی تر این منطقه در اولویت قرار بگیرد و توسعه زیرساخت ها و امکانات بهداشتی-درمانی با توجه به شرایط حاکم بر کشور تنها با جذب خیران و مشارکت دولتمردان ممکن است که باید تمهیدات لازم در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناطق دورافتاده

لزوم اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناطق دورافتاده